الرئيسية / المقالات /
6609 مشاهدة10 نوفمبر 2022

كورس مجاني مقدم من معهد اللغة الإنجليزية العالمى، World English Institute المنظمة - STJEGYPT

كورس مجاني مقدم من معهد اللغة الإنجليزية العالمى، World English Institute المنظمة - STJEGYPT


بما إن الإنجلش أكتر حاجه بتسأل على كورسات فيها، فالنهاردة جايب موقع جامد جدا هيخليك تدرس إنجليزى من الصفر للإحتراف ومعاك مدرس مخصوص ليك بيصحح أخطاءك وبيديك فيدباك وكل دا من غير ولا جنيه، تعالى أقولك إزاى.

فى منظمة غير هادفة للربح إسمها معهد اللغة الإنجليزية العالمى، World English Institute المنظمة دى عاملين فكرة لطيفه جدا وهى إنهم عاملين كورس لغة إنجليزية مخصص للناس اللى حابين يتعلموا إنجليزى وكمان قايلين أن المحتوى مناسب للى عايزين يحضروا لإمتحان TOEFL المعروف عالمياً والكورس متقسم لتلت مستويات (مبتدئ - متوسط - متقدم)، كل دا حلو جدا.

الأحلى إن الكورس مفهوش deadlines وبتدرس على حسب ما تفضى الكم اللى يريحك، وبعد كل درس بيكون فيه امتحان وتاسكات واللى بيصحح لك الامتحانات دى مُدرس لغة إنجليزيه أجنبى متقن للغة وبيبعت لك الملاحظات فى رسالة على الأكونت بتاعك.

عدد ساعات الدراسة اكتر من 137 ساعة مقسمة على دروس وبعد ما تخلص الدروس دى هتاخد شهادة على كل مستوى من المستويات اللى درستها.

كل المطلوب منك إنك تدخل على اللينك فى أول كومنت وتعمل أكونت على الموقع وهتلاقى واجهته سهلة جداً، بص على الصور بالترتيب وهتعرف طريقة التسجيل وإستخدام الموقع.

World English Institute


Written by : Rana Hassan Mahmoud


Share

Suggestions

Back to Top